torsdag, mars 23, 2017

Enkätsvar

Välkommen till EnkätBloggen

För några veckor sedan hade jag en högst vetenskaplig enkät här i bloggen, öppen för den som ville att svara på. Frågan var om en vunnit i Melodikrysset någon gång.

24 personer hade vunnit en gång, 3 personer hade vunnit två gånger och två av de som svarade hade vunnit fler än två gånger. Överväldigande flest svar fick dock alternativet Jag har aldrig vunnit, Eldemannen hatar mig med hela 81 personer av de 110 som svarade.

Spontant känner jag att det här är något vi pratar väldigt lite om. Utsattheten många Melodikryssare känner inför Eldemannen. Hur kan vi hjälpa dessa människor? Skulle en lösning kunna vara att utöka antalet vinster varje lördag. Kanske slänga in en extra brödkorg lite nu och då? Personligen saknar jag möjligheten att kunna vinna just en brödkorg, den skulle vara så fin jämte min bricka.


#Blogg100
23/100
Antal giraffkalvar födda - 0

Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

2 kommentarer:

Veiken sa...

Du milde, vad är vinst i Melodikrysset? Tyvärr är jag ofta långt borta från radion när krysset sänds....

Vonkis sa...

Veiken
Jag vet, det låter otroligt med en vinst i Melodikrysset. Men de finns, har en bricka här hemma som bevis :-)