torsdag, mars 16, 2017

Samla ihop gobitarna

Välkommen till FirarBloggen

Fyra födelsedagar på lite drygt tre veckor, det är ganska bra jobbat av en familj. Igår fyllde storhyster år, idag var det lillahysters tur. Nej, jag var inte först att gratulera.

Om någon vecka är det systerdotterns och ömma moderns tur att fylla år.

Tror jag ska ta och köpa en smörgåstårta (en hel tårta, inte bara en bit) till helgen och fira dem alla i förskott och efterskott. Ibland får en uppoffra sig...

#Blogg100
16/100
Antal giraffkalvar födda - 0

Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

4 kommentarer:

Bloggblad sa...

Jag har köpt napoleonbakelser till kvällens efterskottsfirande med son och make.

Vonkis sa...

Ja just, du har ju fyllt år du med, grattis i efterskott!
Låter smaskens med napoleonbakelse

Per-Anders sa...

Grattis till samtliga!

Anonym sa...

Vi har ju ytterligare en liten krabat som fyller ett år i år.
Mitt bonusbarnbarnsbarn som fyller år samma dag som jag. 😊
/Den ömma modern