torsdag, juli 22, 2010

Hur i hela friden gick det här till???

Välkommen till FrågeBloggen

Jag upptäckte nyss att jag har blivit nominerad (och gått till final!) i tävlingen Norrköpings bästa blogg som nightlife.se anordnar!

Hur gick det till?

Pappas teori är att nomineringen beror på bilderna på honom. Jag vet inte jag...

Här finns i alla fall en lista på alla nominerade för den som vill rösta på Norrköpings bästa blogg.

FRA:are – download torrent Piracy HA
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna i Riksdagen - Nej tack
Free Dawit Isaak

8 kommentarer:

Anonym sa...

Röstat!/annie - HAHAHAHAHAHA!! ;)

Vonkis sa...

Anonyma Annie
På vem? :-)

Anonym sa...

Hoppsan! Jag kommenterade visst på fel inlägg.

Evas blogg sa...

Grattis! Vad kul!

Anonym sa...

Uiiiiiiiii. Jätteroligt! You go Vonkis!!!! Har röstat sàklart... pà dig dessutom;)

/Miyala

Y sa...

Klart du ska vinna Vonkis! Du är ju en sån där löjlig melodikryssare, precis som jag. Varje lördag när hjärnan har gått i baklås så hjälper du och dina bloggkompisar mig!

Mathias sa...

Ich habe geröstet gewesen heutes jetzt achtung!

Anonym sa...

Klart jag röstat på DIG!!!/annie
(se det som en återbetalning av arbetshjälpen i huset!! ;)