torsdag, juli 22, 2010

Det är tur jag har hjälpsamma vänner

Välkommen till FiskeBloggen

Ibland hittar man (jag) de mest gräsliga kreationer i affärerna. För några veckor sedan var jag på stan med Miyala och såg en tröja som i det närmste såg ut att vara gjort av fiskskinn. Inte var det snyggt inte. Det fungerade inte att fota eländet där det låg på en hylla men tack och lov så ställde Miyla upp ovh var modell, mot att jag inte tog med hennes ansikte...






























FRA:are – download torrent Piracy HA
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna i Riksdagen - Nej tack
Free Dawit Isaak

6 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Kanske inte något jag skulle vilja ha på mig men...

Vonkis sa...

Anne-Lie
men... ?

Anonym sa...

Den som ändå bodde i en mindre stad ...

Skämt å sido. Jag brukar kolla in hos dig & Finnjonna. Så nu vet jag inte hur jag ska göra.

Cecilia N sa...

Men den där måste hänga kvar sen det var dags för nyårsfestsekipering.

Evas blogg sa...

Håller med Cecilia, nyårsaftonsstass. En ful sådan.

Anonym sa...

Är det ingen som kommenterar den vackra modellen?!!

/Miya....det var jag;)