torsdag, oktober 29, 2020

Den tvåhundratjugoförsta dagen: Plugg och nya råd

Välkommen till IsoleringsBloggen

Dag tvåhundratjugoett i isolering. Idag har varit en dag i studiernas tecken. Först var det examinationsseminarium från 10 till 15 där vi skulle lägga fram våra pm. Mitt pm blev inte hudflängt och det var ju skönt. Imorgon får jag de skriftliga kommentarerna från examinatorn så jag får se om det är något som ska kompletteras, förhoppningsvis inte men man vet ju aldrig.

Eftermiddagen har jag läst det allra allra sista i andra kursen, imorgon är det tenta heeeela dagen.

Men men. Idag skärptes råden för oss i Östergötland. Jag hoppas innerligt att alla tar råden på allvar. Jag skickade ett mejl till samverkansrådet och föreslog ändringar gällande möten och elevfritt arbete, får se vilken respons jag får, om jag får någon alls.

Inga kommentarer: