måndag, januari 24, 2011

Babbel och fri fru.

Välkommen till BabbelBloggen

God morgon god morgon.

Sitter här i godan ro och väntar på att gröten ska bli klar när det slog mig. Idag är det inte bara frufridagen, idag är det bara 11 månader kvar!

Får kanske räkna gårdagen till min frufridag. Började dagen med att träna med S. Det blev både crosstrainer, roddmaskin, motionsband och sit-up, som för övrigt känns av idag då jag verkligen är glad att jag inte är hostig. Resten av gårdagen tittade jag på skidskytte, längdskidor, handboll, läste Maus av Art Spiegelman och tog en kort kvällspromenad. En väldigt skön slappardag med andra ord.

Hade även tänkt plocka undan julgranen som står så svart och grann vid fönstret men där står den kvar även denna morgon. Är det slappardag så är det, och det är ju tanken som räknas.

FRA:are – download torrent Piracy HA
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

3 kommentarer:

Anonym sa...

Om 43 veckor ska den ju vara upp igen så vad då...

Elisabet

Anonym sa...

*fniss* "crosstrainer, roddmaskin, motionsband, situps och kvällspromenad" = slappardag ;)

Låter skönt! :)

/L

Bloggblad sa...

Jag läste i morse att det var frufridag - och jag är ju ledig från skoljobbet, men icke att jag har latat mig och blivit matad med praliner och druvor. Jag har rensat och sorterat och tvättat och dammsugit och diskat. Känner mig SÅÅÅÅÅ nöjd. Ovanligt.