lördag, mars 20, 2021

Den trehundrasextiotredje dagen: Overload

Välkommen till IsoleringsBloggen

Dag trehundrasextiotre i isolering. Jag skulle bara diska undan. Sedan skulle jag bara rengöra ugnsluckan med bikarbonat, som fick ligga på luckan medan jag löste Melodikrysset. Sedan skulle jag bara vattna blommorna och plantera om några. Och bara dammsuga och torka köksgolvet. Gå ut med återvinningen var en annan sak jag bara skulle göra. Plus då att fixa klyftpotatis och steka en kycklingfilé. 

Med den här kroppen blev det lite för många bara, men nu är det gjort och i värsta fall får jag knapra värktabletter imorgon.

Började dock dagen med att se gårdagens avsnitt av Carina Bergfeldt på SVT Play, kanske skulle Federley ha väntat ett tag till med att prata offentligt om det han varit med om. Det verkar som han behöver bearbeta det mer, privat.

2 kommentarer:

Anni sa...

Oj, vad mycket du fick gjort och du lyckades alltså bli klar med allt dessutom!? Det blev inte jag idag, men det kommer andra dagar.

Måste se intervjun med Federley. Kanske innan jag somnar ikväll.

Vonkis sa...

Anni
Det kommer sannerligen andra dagar :-)
Ibland vill jag bara köra på även om jag vet att det kommer surt efter, man vill ju se att det händer något.