lördag, maj 02, 2020

Den fyrtionde dagen: Magsjuka

Välkommen till IsoleringsBloggen

Varning för känsligt innehåll.

Dag fyrtio i isolering. Den firades med magsjuka eller matförgiftning. Men vem ska ha smittat mig med magsjuka och det enda jag åt i torsdags lagade jag själv och ingenting smakade eller luktade konstingt. Ja ja, oavsett så kräktes jag men än nog natten och morgonen till första maj. Resten av dagen sov jag.

Jag kan förövrigt informera er om att kräkas som en gnu när man inte kan stå på knä framför toaletten, det gör inte det hela lättare direkt, Ytterligare en erfarenhet att bocka av.

Idag måste jag städa toaletten.

Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna i Riksdagen - Nej tack
Free Dawit Isaak

3 kommentarer:

mossfolk sa...

Vad konstigt, oddsen för magsjuka i karantän måste ju vara tämligen låga. Skönt att du mår bättre igen!

Vonkis sa...

mossfolk
Ja jag tycker också att det är rätt märkligt att jag blev spysjuk. Både magsjuka och matförgiftning känns som väldiga högoddsare.

Anni sa...

Men stackare, ibland vet man inte varifrån smittorna kommer - det gäller onekligen även coronan.