torsdag, september 09, 2021

Väntans tider

Välkommen till VänteBloggen

Det har inte gått ett dygn sedan jag var och testade mig för covid och det skulle ta 2-4 dagar innan svaret skulle komma. Trots det har jag kollat mina meddelanden på 1177 flertalet gånger under dagen. Jo, jag vet att det kommer ett litet sms att provsvaret finns på 1177 när det väl finns där men jag har loggat in och kollat ändå. För säkerhets skull. Snart har jag varit hemma en vecka och jag får fan ångest av att vara här igen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra att du kollar. Tror inte det kommer sms att svaret har kommit.
Det gäller bara en del andra specifika prover. Jag får meddelande när jag tagit PK-prov att jag ska läsa avaret, Sam när jag beställer nya recept. Alla andra provsvarfår jag gå in och kolla på 1177 utan avisering.
Men SA dom att du får ett sms så är det välj annat i Östergötland, eftersom vi inte har #amma region.
Håller en tumme på bra svar.
/Marianne

Vonkis sa...

Marianne
Region Östergötland har den funktionen.

Anni sa...

:-)