lördag, maj 02, 2020

Den fyrtioförsta dagen: Återhämtning, melodikrysset och återhämtning

Välkommen till IsoleringsBloggen

Dag fyrtioett i isolering. Det här med att återhämta sig efter vad det nu var jag åkte på natten till igår, det är inte det roligaste det heller. Förutom att lösa Melodikrysset (det är ju lördag) har dagen tillbringats i sängen, sovandes, slumrandes eller halvslumrandes. Ja, förutom då jag fått i mig lite i magen då. Dagens kost har bestått av blåbärssoppa och franska med skinka. Nu mot kvällssidan har jag dessutom blivit väldigt sugen på salt. Skulle kunna gå och ta några flingor från flingsaltet men tror det är bäst att låta bli.

Toaletten är avduschad men inte skrubbad, kanske imorgon.

Nu ska jag blunda och lyssna på USA-podden.


Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna i Riksdagen - Nej tack
Free Dawit Isaak

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du ska kanske dricka lite vätskeersättning. Bra att få tillbaka vätskebalansen.
/Den ömma modern

Vonkis sa...

Den ömma modern
Körde hårt med vatten och blåbärssoppa.