onsdag, november 03, 2010

Àreta bästa TV-program

Välkommen till PensionärsBloggen

Det är bara att erkänna. När jag först sàg trailenr för Pensionärsjävlar tänkt jag att just den snutten var ju rolig men att resten inte skulle hàlla màttet, det var ju femman som gjort programmet...

Men sà sàg jag att flera av mina fejanvänner gillade programmet. Àven flera av de bloggar jag läser skrev att det var roligt. Sà det var bara att kolla in programmet pà femmans hemsida.

Attan i mattan vad jag har skrattat, har fàtt torkat bort bàde en och annan tàr.

Favoriterna är hon som mitt bland en massa fok ringer till ett eventuell tone night stand för att säga att hon har kli. Och han som ber o matt fà läna en boll och sedan spronger iväg med den. Och han med gàstolen. Och, ja, ni förstàr

Om ni mot förmodan inte har sett programmet redan, gör det. Ni kommer inte att àngra er.

Läs mer
Kanal5 Play Aftonbladet WebbTV Aftonbladet WebbTV Aftonbladet Aftonbladet Aftonbladet DN


FRA:are – download torrent Piracy HA
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

3 kommentarer:

Evas blogg sa...

Ja det var det roligaste jag sett på länge. Underbart!

Madicken sa...

Det måste jag ju se då!
:)

Vonkis sa...

Eva
Sannerligen!

Madicken
Ja, gör det, omgàende!