torsdag, november 18, 2010

Nu är nog Andreas glad

Välkommen till SnyggBloggen

Jag vet i alla fall en person som inte har något emot att Rickard Olsson är en av två programledare i Melodifestivalen 2011. När jag har varit hos min extrafamilj och Vem vet mest har fladdrat förbi har Andreas alltid sagt att Rickard Olsson blir bara snyggare för varje gång man ser honom.

Så tänk Andreas, vad snygg Rickard kommer att vara efter fyra deltävlingar, Andra chansen och finalen.

Att Erik Saade är med igen gläder mina treor, och de andra barnen på lågstadiet. Nu får de en ny låt att spela sönder och samman istället för Manboy…

Läs merSVT Aftonbladet Aftonbladet Aftonbladet Aftonbladet Aftonbladet WebbTV Expressen ExpressenTV SvD

FRA:are – download torrent Piracy HA
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

2 kommentarer:

Andreas sa...

:)

Jag tror nog att du blir lite glad du också. Mycken pudding framåt våren helt enkelt.

Vonkis sa...

Andreas
Du glömmer det viktigaste, det blir Melodifestivalen till våren och då kan man (jag) ju inte vara annat än glad.