onsdag, november 03, 2010

Öööuhmm

Välkommen till LeksaksBloggen

Satt och lekte med Philip här om dagen, höll i ett gosedjur och gjorde ljud. Men sà gjorde jag misstget att kolla pà gosedjuret när jag höll det mot Philip, sà jag sàg ryggen pà det och man kan väl säga att jag blev lite förvànad av det jag sàg.

Innan ni tittar pà bilderna vill jag bara varna för att känsliga tittare kan känna sig kränkta av dem, även om det inte är min nakna fot ni ska fà se. Jag har förstàtt att sànt här kan vara lite, känsligt. Eller sà hade det bara varit sà om jag tagit med djuret till skolan...

Ett ganskasött djur, sett framifràn. Även om det ser ut att ha skapats under nàgon slags syratripp.


Men vad ska man säga om ryggen??? àr det en Freudiansk skapelse?

FRA:are – download torrent Piracy HA
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

2 kommentarer:

skoggie sa...

vad tänker du att det ser ut som? Freudianskt måste vara något som anspelar på sex, men jag ser inte vad...?

Vonkis sa...

Skoggie
Sedd fràn framsdan ser det inte ut som nàgot sexuellt, inte för min del i alla fall. Men den undre bilden, hmm, kolla in den här länken

http://www.imdb.com/title/tt0698688/ (inga bilder,bara text)