torsdag, november 11, 2010

Mot beach 2012, vägning 13

Välkommen till 2012Bloggen

Så har jag vägt mig igen då och nu var det ju två veckor sedan sist. Det var rätt jobbigt att jag inte kunde väga mig när jag var i Schweiz och jag har verkligen kämpat mot lusten att fuskväga mig sedan jag kom hem, men jag har stått emot.

Resultatet då. -1,2 kilo på två veckor. Känns lite surt, borde ha varit -1,8 men jag får ta igen de där 600 grammen den här veckan då. Men målet att vara under 90 kilo till nyår är fortfarande inom räckhåll.

Från och med imorgon ska jag börja räkna points.


FRA:are – download torrent Piracy HA
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

9 kommentarer:

Channal sa...

Bra jobbat! Svårt att tappa kilon under lov o semester! Kram

Vonkis sa...

Channal
Tack så mycket.
Nej, jag får skylla på resor och förkylningen som gjorde att jag inte kunde träna alls på två veckor. :-)

Evas blogg sa...

Heja!

Suzan sa...

Inte illa jobbat. Jag hakar på och lovar att göra mitt bästa. Tack för att du tjatar på mig om träningen. Jag ser fram emot morgondagens pass!

Anonym sa...

HEJJ Hejja!

Verkligen bra jobbat, och inspirerande.

// Elisabet

Anonym sa...

Duktiga du!! :) kram/L

Madicken sa...

Bravo, bravissimo!
:)

skoggie sa...

Duktigt jobbat! Nu är jag äntligen i gång sedan någon vecka tillbaka eller så. Har tappat ca 1,5 kilo. Mitt mål är att ligga på 60 kilo till nyår. Hoppas hoppas hoppas!=)

skoggie sa...

Duktigt jobbat! Nu är jag äntligen i gång sedan någon vecka tillbaka eller så. Har tappat ca 1,5 kilo. Mitt mål är att ligga på 60 kilo till nyår. Hoppas hoppas hoppas!=)