söndag, november 28, 2010

Det gäller att vara förberedd

Välkommen till ReseBloggen

Jag reser alltid med Ybuss när jag ska resa mellan hemmen, det är betydligt billigare än både flyg och tåg och tidsmässigt är det ingen större skillnad mot om jag tagit tåget.

Visst har det varit spännande ibland för det är inte alltid jag har vetat när jag ska komma fram, om det blir någon mat eller hur det går i skidskyttet. Nu verkar det som att resan till Ö-vik kan bli lite extra spännande den här gången, jag får följa den ömma moderns råd och packa med matsäck och varm filt.

Läs mer
ÖA Aftonbladet Expressen SvD SVT

FRA:are – download torrent Piracy HA
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sannolikheten att det händer något, bör ju vara mindre denna gång, eftersom det redan har hänt!
Om man ska travestera Tage Danielsson.

Något drömläge kan det i vart fall inte vara att sitta 10-12 timmar i en kall buss, utan någon mat. Stackars barnfamiljer som var i den bussen.

Den ömma modern.

Vonkis sa...

Den ömma modern
Det har han så rätt i Tage D. Och hur det är att sitta i kö om vintrarna har ju du erfarenhet av.