onsdag, november 24, 2010

Mot beach 2012, träning

Välkommen till 2012Bloggen

Kom iväg till Friskis idag också och det blev 25 minuter på cross trainern och jag växlade mellan nivå 6 och 7. På 25 minuter kom jag 4,5 kilometer och gjord tydligen av med 188 kcal.

jag hade tänkt gå lite på motionsbandet också men fick släppa den tanken ganska snabbt. En av två cross trainer och tre av sju motionsband var trasig och jag kände inte för att stå och vänta en massa för bara tio minuters promenad. Håll tummarna för att jag kan få till lite mer träningstid imorgon.

FRA:are – download torrent Piracy HA
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

6 kommentarer:

skoggie sa...

Jag kom också i väg och tränade i dag. Styrketräning och det var till min förvåning rätt kul. =)

Maud sa...

Fy för träningscykel!! Tacka vet jag melodikrysset!! =)

skoggie sa...

Fast det bränner inte lika många kalorier..;) Fast ja, om JAG skulle köra melodikrysset kanske det skulle göra det...Jag skulle behöva spänna hjärnmusklerna så mycket..;)

Vonkis sa...

Skoggie x 2
Härligt! När man väl kommer igång känns det nästan alltid bra. Och Melodikryssande bränner kanske inte så mycket kalorier men det är väldigt roligt :-)

Maud
Just träningscykel är kanske inte så roligt men cross trainer däremot, mumma.

Anncatrin sa...

Toppen dålit i tränings-fas!
Mer Jul-öl o glögg känsla just nu..
HUR svårt kan det va????

Anonym sa...

ses i morrn vi som e så löjliga.....