lördag, november 13, 2010

EFIT 13 november 2010

Välkommen till FotoBloggen

Håll i hatten.Jag har börjat att fota för att vara med i dagens Ett foto i timmen, på rätt dag och allt!

04:20 Vaknade okristligt tidigt idag men såg att det var Top Gear på Nian. Men jag ville se programmet från början och spanade in avsnittet på Youtube istället.


05:20 Sitter fortfarande vid datorn, spelar lite spelBamse.net.


06:20 Kanske skulle ta och borsta tänderna.


07.20 Skulle kanske ha väntat med tandborstningen tills efter jag hade ätit gröten, speciellt som jag har rivet äpple i...


08.20 Fotar en insamlingsburk från Hillsong.


09:20 Har varit och hämtat upp tvätten. Det blev inte så mycket den här veckan.


10:20 Det är ju lördag så självklart löser jag Melodikrysset med mina medlöjlisar.


11:20 Krysset är färdiglöst och inskickat. Nu surrar vi av någon anledning om norska skogskatter, torktumlare, fårsaxar och klädnypor istället.


12:20 Dags att ta tag i lite disk.


13:20 Lunch. Det ser kanske inte så gott ut men det är det, pastasås bestående av tonfisk, purjolök och lite creme fraiche.


14:20 Köpte lite A8 (After Eight) när jag var i Schweiz, den här med citronsmak var rätt god. Ska ju egentligen hålla mig ifrån sötsaker men en liten bit kan jag allt ta.


15:20 Vardagsrumslampan har gått sönder. Borde byta den men nästan alla lampkartonger var tomma, Varför i hela friden har jag sparat tomma glödlampskartonger???


16:20 Har kommit igång med städningen, det hjälper helt klart att dra på Spotify på högsta volym.


17:20 Går igenom en massa kvitton, väldigt många kunde slängas.


18:20 Hur tänkte Lindex med den här, egentligen? Ska jag hänga upp skylten på lägenhetsdörren så att grannarna vet att jag kollar brösten eller?


19:20 Bokhyllan behöver verkligen röjas. Vi får se när efterbilden kommer...


20:20 Har väldigt många böcker som jag aldrig har läst. Får ta tag i mitt lilla bokprojekt. OCh inte köpa några fler böcker innan de flesta av de här är utlästa.

21:20 Städningen fortsätter, samtidigt som jag tittar på Morden i Midsomer med ett halvt öga.


Det får bli mitt sista foto för idag. fler EFIT:are hittar du här.


FRA:are – download torrent Piracy HA
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

8 kommentarer:

Micke sa...

Åhå, på rätt dag dessutom! ;)
Måste kolla om du är "utrikes" fortfarande nu bara..

Anne-Lie sa...

Men nog är det rätt dag alltid! Men rubriken ligger väl lite före sin tid eller?

Vonkis sa...

Micke
Rätt dag och rätt land, kan ju skriva åååååååååååååååååååååååååååååå :-D

Anne-Lie
Ha ha ha, nej men, så otroligt klantigt av mig :-D

thinki.se sa...

Oj, du vaknade när jag brukar gå upp på vardagar. Gääääsp.

Nnika sa...

Oh, du har kommit igång tidigt. Jag fick en härlig sovmorgon istället.. :-) Skönt det. Gröt med äpple är mumsigt gott.

Anna sa...

Hej hej!

Är inne och kikar på dina bilder.
Vi hade inte heller så mkt tvätt i torsdags. Men nästa torsdag har vi det.

Hoppas du får en skön lördagskväll!

// Kram anna

Annika sa...

det är vidrigt att vakna för tidigt, tur att nattTV finns

Joakim sa...

Och jag tycker jag går upp tidigt :)