söndag, mars 13, 2011

Job Andersson till Melodifestivalen 2012

Välkommen till MelloBloggen

Finalen igår höll inte bara låg standard rent musikmässigt. Det var även rätt långt mellan skratten. Kommer inte ens ihåg att jag skrattade en enda gång. Så kan vi ju inte ha det.

Redan nu har jag ett förslag till nästa års mellanakt.

Folklivsfanatikern Job Andersson!

Tänk er Job Andersson som berättar om exempelvis musik, festivaler och omröstningar förr i tiden.

Skose gnose!

Forma handen som en pil
Förr i världen


Läs mer
SvD SvD SvD Aftonbladet Aftonbladet Aftonbladet Aftonbladet Expressen Expressen Expressen Expressen Expressen Expressen Expressen

FRA:are – download torrent Piracy The Pirate Bay Wikileak Julian Assange
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag röstar ja!

Vonkis sa...

Anonym
Kul!

Docktor Dree sa...

Bra


djävulskt

Peter sa...

Jajajajajajajjajajaaaaa!!!!!

Bloggblad sa...

Jag tycker att tjafset mellan låtarna var alldeles förskräckligt urtråkigt.
Annars tycker jag det är kul att höra nya melodier... (Fast många känns som om jag hört dem förr, samma dunka dunka.)