tisdag, mars 01, 2011

Min drömfinal

Välkommen till MelloBloggen
 
Om jag hade fått bestämma hade följande bidrag tagit sig till finalen, direkt eller via andra chansen.

Från Luleå hade vi fått Dilba med Try again, Swingfly med Me and my drum och Danny Saucedo med In the club. Ett bidrag hade alltså fått gå via Andra chansen.


Från Göteborg hade jag skickat Loreen med My heart is refusing me och Christian Walz med Like suicide

Sedan åkte vi till Linköping och där var det bara Sebastian med No one else could, Sara Varga med Spring för livet som höll måttet.

Kvar då deltävlingen i Malmö som bidrar med Julia Alvgard med Better or worse, Nicke Borg med Leaving home och självklart Love generation med Dance alone.

Observera. Ingen Sanna Nielsen, ingen Linda Bengtzing och ingen Eric Saade.

Vilka hade varit med i din drömfinal?


Läs mer
Expressen Expressen AftonbladetTV SvD Dagen


FRA:are – download torrent Piracy The Pirate Bay Wikileak Julian Assange
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

4 kommentarer:

Channal sa...

Min drömfinal... finns bara två som jag gillar och det är Swningfly och Sara Varga! Så skicka Swingfly! =)

Channal sa...

Jo så gillar jag faktiskt Dilbas låt jättemycket när jag hör den på radion! Fast när jag såg henne live i den fula klänningen gillade jag den absolut inte! Lustigt vad ögat dömer!!

Channal sa...

Loreen gillar jag också =)

Oinloggad Vonkis sa...

Channal
Dilba föll verkligen på ett uruselt framträdande. Synd, för låten är väldigt bra.