lördag, mars 12, 2011

Rövenschnitzel

Välkommen till MelloBloggen

Jag hoppades mest på Nicke Borg och Sara Varga ikväll så de fick var sin röst från mig. Men när det stod klart vilka bidrag det skulle stå mellan försökte jag lägga min röst på Dannys In the Club. Men som vanligt när det är finaldags i Melodifestivalen var telefonnätet överbelastat. Kom fram två gånger i alla fall. Nu hjälpte ju inte det. Saade vann ändå.

Was meint er Musicalisch???

Men det kunde ha varit värre. Det kunde ha varit The Moniker som stått som vinnare.

Det blir till att heja på Norge och Haba Haba i Düsseldorf istället.

Läs mer
SVT SVT SVT Aftonbladet Aftonbladet Aftonbladet Aftonbladet Aftonbladet Aftonbladet Aftonbladet Aftonbladet AftonbladetTV Expressen Expressen Expressen SvD SvD SvD Sydsvenskan Helsingborgs Dagblad DN VG


FRA:are – download torrent Piracy The Pirate Bay Wikileak Julian Assange
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

5 kommentarer:

Channal sa...

tänkte som dig... kom också bara fram två gånger sedan stopp!

Andelieb sa...

Jag var på födelsedagsfest ikväll så jag har inte sett finalen, inte röstat och har därmed inte rätt att klaga...men om jag hade haft det hade jag t o m hellre skickat the moniker. Då hade ju resten av Europa i alla fall kunnat tro att vi skämtade. Nu har vi bara en pinsamt dålig låt, på allvar(?!). Men eftersom jag inte köpt mig klagorätt så säger jag inget... :)

Vonkis sa...

Channal
Great minds you know.

Andelieb
Vi kan säga att min röst på Nicke var för dig.
Eric Saade till Düsseldorf alltså. Huvva.

Andelieb sa...

I så fall säger jag ovanstående som jag inte skulle sagt...eh, ja du fattar vad jag menar. Skicka en representant för Sverige som får spädbarn att gråta EVIL!

Vonkis sa...

Andelieb
Sannerligen sannerligen.
Evil var ordet!