lördag, februari 13, 2021

Den trehundratjugoåttonde dagen: Heja heja

Välkommen till IsoleringsBloggen

Dag trehundratjugoåtta i isolering. Det har inte blivit många knop här hemma idag, jag har haft fullt upp med att titta på herrsprinten i skidskytte vm från igår då Martin Ponsiluoma vann och så har jag slängt ett getöga på JVM i skidor där det blev två stafettmedaljer och så såg sändningen från vm i skicross och fick njuta av Sandra Näslunds framfart och så damernas sprint i skidskytte vm på det. Ja ni ser ju hur upptagen jag varit.

Nu blir det till att ladda inför kvällens delfinal i Melodifestivalen, vitlöksdippen står och drar till sig i kylskåpet.

2 kommentarer:

Anni sa...

Känner igen mig och då sitter jag inte i isolering. All denna skidsport och så följer jag hockeyn (match varannan dag minst) plus Melodifestivalen och På spåret och Göteborgs filmfestival (vilken höjdare att få den digitalt!).
Mycket stickat framför teven blir det!

Vonkis sa...

Anni
Lyckans dig som har hockeyn att följa. Modo var ju på vippen att gå upp men så kom du vet vad och de fick inte spela klart kvalet.