lördag, februari 06, 2021

Den trehundratjugoförsta dagen: Tung i huvudet

Välkommen till IsoleringsBloggen

Dag trehundratjugoett i isolering. Det har inte blivit så mycket gjort alls idag. Först sov jag ända till klockan var över åtta och kände redan då att huvudet var tungt. Så där som det kan vara när det är huvudvärk på gång men som aldrig riktigt bryter ut.

Jaja, det blev Melodikrysset i grupp så klart på förmiddagen innan jag värmde lite kålpudding från igår. Sedan gick jag faktiskt och la mig en stund igen. Förhoppningsvis blir det bättre till ikväll för jag vill verkligen se Melodifestivalen direkt, inte på play efter att delfinalen är avgjord. Men vi får se hur det blir med den saken.

2 kommentarer:

Anni sa...

Kålpudding, det gillar jag!
Och nu ska jag se vad mer du haft för dig sedan sist.

Vonkis sa...

Anni
Puddingen blev god men såsen får jag nog träna lite på. Tror den skulle behöva lite syra.