måndag, januari 04, 2021

Den tvåhundraåttioåttonde dagen: Huvudvärk

Välkommen till IsoleringsBloggen

Dag tvåhundraåttioåtta i isolering. Supertrevligt att vakna med huvudvärk. Tack och lov gav den med sig vid 16-tiden, ibland håller huvudvärken i sig flera dagar.

Har sett några avsnitt av The Office under eftermiddagen. Vågar jag säga att Michael Scott är favoriten i serien eller är det psykopatvarning på den? Jag skulle bli galen m jag stötte på en sådan person i verkligheten men som seriekaraktär är han bedårande och jag vill inget annat än att han ska få sin fru och barn som han drömmer om.

2 kommentarer:

Anni sa...

Huvudvärk är skit. The Office har jag inte sett. Nog är det tur att det finns så ofantligt mycket att se numera. Tänk när vi hade två tevekanaler och en liten pil som blinkade i hörnet av skärmen när det började ett nytt program på den andra kanalen?

Vonkis sa...

Anni
Den där pilen gillade jag, minns att jag blev lite upprörd när den försvann.
Fy fasen för att behöva sitta isolerad med två kanaler, då hade jag nog gett upp för länge sedan.