torsdag, januari 28, 2021

Den trehundratolfte dagen: Telefonbabbel

Välkommen till IsoleringsBloggen

Dag trehundratolv i isolering. Det har snöat i Norrköping idag, ett riktigt julsnöfall som Mia sa. Vi pratade inte bara snöfall utan kom, som vanligt, in på många olika saker. En sak vi pratade om var den kommande sommaren och vad man skulle kunna hitta på. När päronen och jag åkte på Göta kanal mellan Berg och Borensberg blev jag lite sugen på att cykla en del av den sträckan. Nu funkar det inte riktigt för mig att cykla på vanliga cyklar så jag skrev till uthyraren och frågade om de hade trehjulingar till vuxna. Det hade de inte men jag ska ta och skriva till dem och fråga igen. Om de märker att det finns folk som vill hyra trehjulingar ökar väl chansen att de köper in några tänker jag.

För övrigt anser jag att frasen Jag hör vad du säger borde förbjudas.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan rekommendera bräknetrampen också. Jag hyrde en trehjuling där. Dom är jättetrygga och sköna att cykla på. Reflexväst och cykelhjälm hade jag med mig men väst och hjälm finns hos cykeluthyraren så det behöver du inte ta med dig.

Kram/ Pia

http://www.braknetrampen.se/page94819.html

Vonkis sa...

Pia
Tack för tipste, det lär ju inte bli något i år men varför inte satsa på 2022 :-)