fredag, januari 01, 2021

Den tvåhundraåttiofemte dagen: Nyårsdagen

Välkommen till IsoleringsBloggen

Dag tvåhundraåttiofem i isolering. Så har vi kommit fram till nyårsdagen då. Började året med att tvätta, sedan blev det Tour de Ski från Val Müstair i Schweiz. Ett bra val med tanka på resultatet, nu håller jag tummarna för att det ska gå bättre för Ebba Andersson framöver och att Frida Karlsson och Linn Svahn fortsätter med sina fina resultat.

Började se på Ivanhoe på Viaplay men helt ärligt stod jag inte ut mer än runt 30 minuter. Ivanhoe är en mesprupp och Lady Rowena är outhärdlig. Nej, det fick bli The Office på Netflix istället, så nu vet ni det.

5 kommentarer:

Annis sa...

Jag iddes inte heller mer än ca 30 minuter Ivanhoe idag.
Såg du På Spåret ikväll? Py Bäckman var huvudperson i sista musikfrågan.

Bloggblad sa...

Den frågan kunde jag! Och tog 10 p på Hudiksvall. I övrigt var jag rätt kass ...

Vonkis sa...

Annis
Tänk att man tyckte att Ivanhoe var så himla bra. Kanske går att skylla på att man var liten och inte förstod bättre.

Tyvärr missade jag På spåret och Py, får ta och spana in på Play sedan.

Bloggblad
Det brukar vara väldigt blandat för mig med på de där resorna, det är tur man inte sitter i burarna.

Anni sa...

Ivanhoe var ju rätt snygg en gång, men vi blir alla äldre.

Vonkis sa...

Anni
Det får läggas i högen med ungdomssynder :-)