torsdag, juli 23, 2020

Den hundratjugotredje dagen: Moppeålder och filmtips

Välkommen till IsoleringsBloggen

Dag etthundratjugotre i isloering. Idag fick jag hipp som happ ett samtal från systerdottern som ringde och berättade att hon tagit moppekörkort! SÅ roligt men samtidigt lite skrämmande. Moppekörkort! Jag tycker inte att det är speciellt länge sedan jag köpte hennes första bajsbok

Like a boss! Det här är en av de absolut finaste, mest omtänksamma, klokaste, lojalaste och knasigaste människor jag känner och det säger jag inte bara för att jag älskar henne. Vi kunde inte träffas den här sommaren men jag håller tummarna att jag kan komma upp till jul.

Systerdottern gav mig några filmtips när vi ändå pratade men det var så många så vad det lider ska hon skicka en lista. Samtidigt försökte jag mig på att få dem att titta på Guardians of the Galaxy, den film från MCU jag tänker att man kan se fristående. Tyvärr verkar de lite skeptiska men jag är försiktigt optimistisk.


4 kommentarer:

Anonym sa...

Absolut bästa barnbarnet som man kan ha! ❤️
Helt underbar.
Hoppas verkligen att du kan komma upp till jul ❤️❤️❤️
LÄNGTAR
Din ömma moder och faderskapet.

Anonym sa...

Som vi saknar dig♥️♥️♥️
Kramar från oss I & A

Anni sa...

Så glad hon måste blivit över att du skrev om just bajsboken :-D :-D :-D

Vonkis sa...

Min ömma moder och faderskapet
Hon är en stjärna.

I & A
❤️

Anni
Hon blev säkert överlycklig 😂