torsdag, november 26, 2020

Den tvåhundrafyrtionionde dagen: Till slut så

Välkommen till IsoleringsBloggen

Dag tvåhundrafyrtionio i isloering. Till slut så har även jag lyssnat på Greta Thunbergs Sommar i P1 och jägarns vilket bra sommarprat. Hon är för jäkla bra, och rolig. Undrar hur många av alla som lyssnade i somras och som tyckte att programmet var bra som sedan bara fortsatte som vanligt med allt?

Till slut kom vintergardinerna upp även i köket så nu har alla fönster i lägenheten bytt gardiner för sista gången det här året. Det blev även en dammsugning av hela lägenheten under dagen och det var tydligen allt som behövdes för när jag satte mig i sägnen för att titta på lite youtube-klipp ville det sig inte bättre än att jag råkade somna och sov i två timmar.

Jag som hade tänkt göra ett nytt försök att baka pepparkakor nu då jag fått ny pepparkaksdeg. Ja ja, det får bli imorgon istället. Nu ska jag gå och lägga mig på riktigt.

Inga kommentarer: