fredag, september 11, 2020

Den hundrasjuttiotredje dagen: Uppmuntran

Välkommen till IsoleringsBloggen

Dag etthundrasjuttiotre i isolering. Har ni sett så fina saker jag fått! Anni kom förbi med en uppmuntranskasse och uppmuntrad, det blev jag sannerligen. Med så fina björnbär blev det till att göra en kladdkaka.

Jag har börjat titta på Grey's anatomy från allra första början och det är riktigt kul att se hur unga skådespelarna var och hur mycket mer pengar de uppenbarligen har att lägga på inspelningsplatsen nu för tiden. 

Däremot är det lite knepigt när Jeffrey Dean Morgan är med som Denny Duquette. Jag ser bara att det är Negan som ligger där i sjuksängen och bara väntar på att få börja svinga med Lucille. Ni som förstår förstår. Men få mig inte att börja prata om Dr Burke. Manipulativa rövhatt.

Kladdkakan blev väldigt god. Möjligtvis kan det ha att göra med romen jag hade i. Romkladdkaka, vaniljglass och färska björnbär, ett vinnande lag.

2 kommentarer:

Anni sa...

Så kul att få lämna lite uppmuntran och se din glada nuna :-)

Vonkis sa...

Anni
Det var roligt att se dig med :-)
Björnbären har jag ätit lite av varje dag och idag försvinner de sista.