lördag, december 05, 2020

Den tvåhundrafemtioåttonde dagen: Heja heja

Välkommen till IsoleringsBloggen

Dag tvåhundrafemtioåtta i isolering. Idag har jag under delar av dagen tagit det lugnt genom att titta på folk som inte tagit det lugnt, en rätt bra deal. Visst är det Vinterstudion och skidskytte jag har tillbringat tid på och nog var det väl investerad tid. Två fantastiska segrar har det blivit och imorgon finns det chans på nya framgångar, framför allt från kvinnorna.

Mellan loppen var jag en sväng på vinden för att leta efter en låda med recept som sedan trots allt visade sig vara i lägenheten. Det var det där med att lyfta ordentligt på grejer och inte bara titta uppepå...

Däremot passade jag på att ta ner den klädda julgranen så nu står den i hallen och väntar på att jag ska komma på ett bra sätt att damma av den. 

Inga kommentarer: