torsdag, juli 01, 2021

Den fyrahundrasextiosjätte dagen: Snoosfest

Välkommen till IsoleringsBloggen

Dag fyrahundrasextiosex i isolering. Började se serien Sex/life på Netflix då väldigt många pratat om den. Ja, det är en del heta scener men herre min je. Det spelar ingen roll när han som ska vara den heta big bad spelas av en som har noll uttryck och inlevelse och låt mig inte börja om vilket as karaktären är men som vanligt ska väl det vara spännande och jag vet inte vad. 

Snacka om besvikelse. Jag menar, jag slutade titta och började städa istället.

Ja, ja. Jag har ju fortfarande Bucky och Loki och det är sannerligen inte skit.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Då är det dåligt, det man ser på, om man föredrar att städa…
Brukar ibland ha TVn på som bakgrund, om jag stickar eller så. Några kvällar har det varit Helt Perfekt med bl.a. Ewa Röse. Jag som inte brukar ha vett att skämmas å andras vägnar, har tre gånger stängt TVn för det kommer att bli så piiiinsamt!
/Marianne

Anni sa...

Oj, vad jag ligger efter med läsningen här! Ja, inte bara här, men du skriver ju några rader varje dag :-)

Jag är med i en filmgrupp på Facebook, den drivs av DN, och där har de totalsågat den där serien. Själv inser jag att jag i vilket fall är för gammal för skräpet ;-)

Vonkis sa...

Marianne
Den serien har jag nog bara sett reklam för men när du skriver så där blir jag faktiskt lite nyfiken :-)

Anni
Det har varit lite terapi för mig att skriva varje dag under den här perioden. Under sommaren kommer jag nog försöka fortsätta blogga varje dag men till hösten när jag börjar jobba på plats med eleverna blir det nog färre inlägg.

Jag blir på riktigt nyfiken på att se ett avsnitt av den där serien nu när ni båda sågar den.